CONDICIONS GENERALS DE LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI D’ATENCIÓ A L’INQUILÍ (SAI)
PROCÉS DE CONTRACTACIÓ DEL SERVEI.
Un cop seleccionat l’immoble i previ a la seva senyalització, EL CLIENT podrà iniciar la tramitació del procés de contractació del servei d’atenció a l’inquilí, a través de la pàgina web de Lloguer Segur, de conformitat amb els tràmits que s’indiquen a continuació:
-
Accés a través de la pàgina web www.lloguersegur.cat/immobles.
-
Selecció de l’immoble.
-
Inici del procés de senyal i acceptació de les condicions generals de contractació del servei.
-
Firma del contracte.
EL CLIENT
rebrà en el seu correu electrònic una còpia del contracte d’assistència signat. Així mateix, el document es trobarà a la seva disposició en qualsevol moment a l’Àrea Privada de Clients.
ABAST DEL SERVEI
Aquest contracte té l'objecte de permetre al CLIENT l'entrada a una àrea privada (el “Servei”). D'aquesta manera, el Servei habilitarà el CLIENT per accedir a una àrea privada de la pàgina web d'ALQUILER SEGURO (www.alquilerseguro.es), des de la qual podrà disposar dels avantatges següents:
1. Alta i seguiment d'incidències relacionades amb l'arrendament. El CLIENT disposarà d'un apartat prioritari d'atenció d'incidències, amb les prestacions següents:
- Alta de noves incidències.
- Seguiment d'incidències en curs.
- Assessorament tècnic.
- Possibilitat de certificació fefaent de la notificació de la incidència al propietari.
A més, el CLIENT disposarà també d'un correu electrònic i un telèfon d'atenció en horari comercial.
2. Gestió documental. El CLIENT disposarà de forma digitalitzada dels documents contractuals i de l'expedient fotogràfic relacionats amb el seu arrendament.
3. Assessorament jurídic. El CLIENT podrà rebre assessorament pel que fa a matèries o conflictes que no derivin de la situació d'inquilí. A aquest efecte, el CLIENT també disposarà d'un correu electrònic i un telèfon d'atenció en horari comercial.
4. Assessorament de subministraments energètics. El CLIENT rebrà assessorament per al canvi de titularitat dels subministraments esmentats. A aquest efecte, el CLIENT també disposarà d'un correu electrònic i un telèfon d'atenció en horari comercial.
5. Assessorament i avantatges en assegurances. El CLIENT rebrà l'assessorament d'un equip expert en assegurances per a la contractació. A aquest efecte, el CLIENT també disposarà d'un correu electrònic i un telèfon d'atenció en horari comercial.
6. Préstec SAI. El CLIENT té un préstec preconcedit equivalent a 1 mes de renda, que pot retornar durant els 12 mesos següents.
7. Avantatges i descomptes en serveis d'estríming i la contractació de wifi. El CLIENT disposarà a la seva àrea privada de descomptes per a la contractació de serveis d'estríming i wifi gràcies als acords de col·laboració de què disposi, en el seu moment, ALQUILER SEGURO.
8. Avantatges en la contractació de trasters. El CLIENT tindrà avantatges en la contractació d'espais en trasters i guardamobles amb què ALQUILER SEGURO tingui en cada moment acords de col·laboració.
9. Accés a serveis de mudança. El CLIENT tindrà accés a avantatges i descomptes en la contractació del servei de mudances a una empresa especialitzada.
Preu del servei
Un cop formalitzat un contracte d'arrendament, identificat l'immoble i confirmades les seves dades, el CLIENT ha d'abonar la quantitat de 990 € + IVA (21%). El CLIENT ha de realitzar-ne el pagament mitjançant una transferència bancària al compte designat per l'empresa. A més a més, el Servei té una quota de manteniment de 20 € + IVA (21%) a l'any.
Durada i efectes de nul·litat d'aquest contracte
Aquest contracte entrarà en vigor en la data de la seva formalització i es mantindrà vigent fins a la resolució del contracte d'arrendament per al qual el CLIENT sol·liciti el servei. Ambdues parts reconeixen que la nul·litat o invalidesa que pugui recaure sobre qualsevol de les clàusules d'aquest contracte no generarà la nul·litat ni invalidesa de les clàusules restants.
Dret de desistiment
El CLIENT pot desistir del contracte comunicant-ho a ALQUILER SEGURO en un termini de 14 dies a comptar de la data d'aquest contracte, mitjançant una comunicació adreçada a ALQUILER SEGURO, al correu electrònic sai@alquilerseguro.es.
Informació prèvia
Aquest contracte es refereix al pagament del preu indicat per l'abast dels serveis descrits. En virtut de l'article 20.1.5 de la Llei d'arrendaments urbans, el contracte no té per objecte els honoraris de gestió immobiliària i de formalització del contracte de lloguer, que són a càrrec de l'arrendador. El CLIENT declara haver estat informat de les condicions del servei de forma prèvia a la signatura d'aquest document.
Furs
Per a qualsevol qüestió relativa a l'execució o interpretació d'aquest contracte, les parts acorden sotmetre's a la jurisdicció dels jutjats i tribunals del lloc on es troba l'immoble de referència.
Protecció de dades
En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, i la normativa vigent sobre protecció de dades, l'informem que les dades personals d'aquest contracte, tant de les persones signants, com del representant legal del CLIENT, si n'hi hagués, s'incorporaran al registre d'activitat del tractament, del qual és responsable ALQUILER SEGURO S.A.U., amb la finalitat d'atendre les obligacions recollides en aquest contracte, així com per fer-ne un ús intern per a la prestació de serveis comercials relacionats amb el servei, pel termini de durada de la relació contractual i comercial mantinguda, sense perjudici que en qualsevol moment pugui exercir els seus drets com a interessat, descrits a continuació, o retirar el consentiment, sense que això afecti la licitud del tractament basat en el consentiment previ a la retirada.
ALQUILER SEGURO S.A.U - Inscrita al Registre Mercantil de Madrid - Tom 24932 - Foli 72 - Secció 8 - Full M-448914 - Inscripció 1 - CIF A85252500
Amb la signatura d'aquest document, vostè autoritza la cessió de les seves dades a les empreses que es detallen a continuació i que pertanyen al mateix grup empresarial “ALQUILER SEGURO GRUPO EMPRESARIAL”, amb les següents finalitats i durada, segons la relació comercial o contractual, si és el cas:
1. GENERACIÓN PLUS, S.A. corredoria d'assegurances (CIF A86558012, inscrita al Registre Administratiu Especial de Mediadors d'Assegurances de la Direcció General d'Assegurances amb la clau d'inscripció J3610, domicili a c/ Pilar de Zaragoza 108, 1º dcha., 28028, Madrid i correu electrònic dpo@generacionplus.es) amb la finalitat de gestionar com a mediador l'assegurança de responsabilitat civil de l'arrendatari.
2. GENERAL DE CONTRATAS Y ENERGÍAS, S.L.U. (CIF B86441581, domicili a c/ Pilar de Zaragoza 108, 1º dcha., 28028, Madrid i correu electrònic arco@generaldecontratas.com), amb la finalitat d'oferir possibles reparacions durant el contracte d'arrendament, a petició del client, i de gestionar la facturació dels serveis contractats.
3. GENERACIÓN PLUSLEGAL, S.L. (CIF B88271556, domicili a avda. América 18, 28028, Madrid i correu electrònic dpo@pluslegal.es), amb la finalitat de donar el servei d'assessorament legal durant l'arrendament.
4. ALQUILER SEGURO ENERGÍA, S.A. (CIF A42785949, domicili a avda. América 18, 28028, Madrid i correu electrònic dpo@asenergy.es) amb la finalitat d'oferir el canvi de subministraments, així com la facturació d'aquests, en cas que així s'accepti en el moment de la signatura del contracte d'arrendament.
5. BALQUILER, S.A.U. (CIF A13872361, domicili a avda. América 18, 28028, Madrid i correu electrònic dpo@balquiler.es) amb la finalitat d'oferir possibles serveis de crèdit.
El fet de no facilitar les dades a les entitats esmentades pot implicar que no es pugui complir amb la prestació dels serveis objecte d'aquest contracte. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat davant d'Alquiler Seguro, S.A.U. amb CIF A85252500, avenida de América, 18, 28028 Madrid, com a responsable del tractament i davant de les empreses descrites anteriorment, adjuntat la fotocòpia del document d'identitat acreditatiu. També pot contactar amb el delegat de protecció de dades d'Alquiler Seguro S.A.U. escrivint a dpo@alquilerseguro.es. Així mateix, l'informem que pot exercitar qualsevol reclamació en relació amb el tractament de les seves dades personals davant de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.