CONDICIONS GENERALS DE LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI D’ATENCIÓ A L’INQUILÍ (SAI)
PROCÉS DE CONTRACTACIÓ DEL SERVEI.
Un cop seleccionat l’immoble i previ a la seva senyalització, EL CLIENT podrà iniciar la tramitació del procés de contractació del servei d’atenció a l’inquilí, a través de la pàgina web de Lloguer Segur, de conformitat amb els tràmits que s’indiquen a continuació:
- Accés a través de la pàgina web www.lloguersegur.cat/immobles.
- Selecció de l’immoble.
- Inici del procés de senyal i acceptació de les condicions generals de contractació del servei.
- Firma del contracte.
EL CLIENT rebrà en el seu correu electrònic una còpia del contracte d’assistència signat. Així mateix, el document es trobarà a la seva disposició en qualsevol moment a l’Àrea Privada de Clients.
ABAST DEL SERVEI
LLOGUER SEGUR facilitarà al client una àrea privada amb accés des de la pàgina web de LLOGUER SEGUR (www.alquilerseguro.es), amb les funcionalitats següents:
1.- Alta i seguiment d’incidències relacionades amb l’arrendament. El client disposarà d’un apartat prioritari d’atenció d’incidències, amb les prestacions següents:
-Alta de noves incidències
-Seguiment d’incidències en curs
-Assessorament tècnic
-Possibilitat de certificació fefaent de la notificació de la incidència al propietari.
Alternativament, el client disposarà també d’un correu electrònic i telèfon d’atenció en horari comercial.
2.- Gestió documental , El client disposarà de forma digitalitzada dels documents contractuals relacionats amb el seu arrendament.
3.- Assessorament jurídic
El client podrà rebre assessorament respecte a matèries o conflictes que no derivin de la seva situació d’inquilí
Alternativament, el client disposarà també d’un correu electrònic i telèfon d’atenció en horari comercial.
4.- Assessorament de subministraments energètics. El client rebrà assessorament per al canvi de titularitat dels subministraments esmentats.
IMPORT DEL SERVEI I FORMA DE PAGAMENT
Per la prestació del servei, EL CLIENT es compromet a l’abonament d’una quantitat l’import de la qual coincidirà amb 990€ + 21 % IVA. EL CLIENT serà informat de l’import total de servei per escrit amb caràcter previ a la formalització del contracte d’arrendament.
El pagament del servei es realitzarà per part del CLIENT mitjançant transferència bancària al compte designat per l’empresa.
DURADA
El contracte de servei d’atenció a l’inquilí entrarà en vigor a la data de la seva celebració i romandrà vigent fins a la resolució efectiva del contracte d’arrendament.
DRET DE DESISTIMENT
Un cop EL CLIENT hagi accedit a l’àrea privada i hagi rebut la prestació del servei, el dret de desistiment no tindrà efectes, ja que el servei haurà estat prestat i gaudit / consumit pel CLIENT.
RESOLUCIÓ DE CONFLICTES
Alquiler Seguro, S.A.U. disposa de diferents canals de resolució de conflictes o reclamacions. Pot contactar amb l’empresa a través de l’adreça de correu electrònic consultas@alquilerseguro.es.
Si no estigués satisfet amb la gestió, resposta o resolució facilitada, pot accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia en l’enllaç següent: Resolució de litigis en línia | Comissió Europea (europa.eu)
En tot cas, per a qualsevol qüestió relativa a l’execució o interpretació del contracte d’assistència, les parts acorden sotmetre’s a la jurisdicció dels Jutjats i Tribunals del lloc on es trobi l’habitatge en el qual resideix com a arrendatari el CLIENT.
PROTECCIÓ DE DADES
En compliment del Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, i normativa vigent sobre protecció de dades, us informem que les dades personals d’aquest contracte, tant de les persones que el signen com del representant legal del client, s’incorporaran al registre d’activitat del tractament, del qual és responsable ALQUILER SEGURO, S.A.U., amb la finalitat d’atendre les obligacions recollides en aquest contracte, així com el seu ús intern per a la prestació de serveis comercials relacionats amb el servei, pel període que duri la relació contractual i comercial mantinguda, sense perjudici que en qualsevol moment pugueu exercir els vostres drets com a interessat, descrits a continuació, o retireu el vostre consentiment, sense que això afecti la licitud del tractament basat en el consentiment previ a la seva retirada.
Amb la firma d’aquest document, Vós Autoritzeu la cessió de les vostres dades següents a empreses pertanyents al mateix grup empresarial “ALQUILER SEGURO GRUPO EMPRESARIAL”, amb les finalitats i durada següents segons la relació comercial o contractual, si escau:
- GENERACIÓN PLUS, S.A., Correduría de Seguros, CIF A86558012, inscrita en el Registre Administratiu Especial de Mediadors d’Assegurances de la Direcció General d’Assegurances amb la clau d’inscripció J3610, i domicili a c/ Pilar de Zaragoza, núm. 108, 1r dta., 28028 Madrid i correu dpo@generacionplus.es, amb la finalitat de gestionar com a mediador l’assegurança de responsabilitat civil de l’arrendatari.
- GENERAL DE CONTRATAS Y ENERGÍAS S.L.U. (CIF B86441581, c/ Pilar de Zaragoza, 108, 1r dta., 28028 Madrid), amb la finalitat d’oferir possibles reparacions durant el contracte d’arrendament, a petició del client, i gestió de la facturació de serveis contractats.
- GENERACIÓN PLUSLEGAL, S.L. (CIF B88271556, Avda. América 18, 28028 Madrid) i correu dpo@pluslegal.es, amb la finalitat de donar el servei d’assessorament legal durant l’arrendament.
- ALQUILER SEGURO ENERGÍA, S.A. (CIF A42785949, Avda. América 18, 28028 Madrid) i correu dpo@asenergy.es, amb la finalitat d’oferir el canvi de subministraments, així com la seva facturació, en cas d’acceptació a la firma del contracte d’arrendament.
El fet de no facilitat les dades a les entitats esmentades pot implicar que no es pugui complir amb la prestació dels serveis objecte d’aquest contracte. Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat davant ALQUILER SEGURO, S.A.U. amb CIF A-85252500, Avenida de América, 18, 28028 Madrid, com a responsable del tractament i davant les empreses descrites anteriorment, adjuntant fotocòpia de document d’identitat acreditatiu. També pot contactar amb el delegat de Protecció de dades d’ALQUILER SEGURO, S.A.U., escrivint a dpo@alquilerseguro.es. Així mateix, us informem que podreu exercir qualsevol reclamació en relació amb el tractament de les vostres dades personals davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. I perquè consti, a l’efecte legal pertinent, se signa el present contracte en el lloc i data al principi indicats.