Informació bàsica sobre protecció de dades
Alquiler Seguro, SAU
ALQUILER SEGURO, SAU
CIF: A85252500
Avenida de América, 18 (28028 - MADRID)
"telèfon 910 775 775 - info@alquilerseguro.es"
Gestió dels usuaris web que contacten amb ALQUILER SEGURO, SAU a través dels formularis de contacte per a la sol·licitud d'informació dels serveis.
Base legitimadora: consentiment de l'interessat a emplenar i enviar el formulari, amb l'obligatorietat de marcar la casella per acceptar el tractament de les seves dades personals.
El tractament es realitzarà mentre duri la relació contractual o fins a l'exercici dels drets dels interessats. No obstant això, es tindrà sempre en compte el factor de minimització i proporcionalitat pel que fa a l'ús de les dades.
Se cediran dades només en el cas en què el client o usuari així ho accepti en la casella destinada a aquesta finalitat.
No es realitzaran transferències internacionals.
A exercir els seus drets d'informació, accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat de les dades, així com altres drets descrits a continuació, en la informació detallada.
Registre Mercantil de Madrid. Tom 24932, foli 72, secció 8, fulla M448914, inscripció 1a.
INFORMACIÓ DETALLADA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
RESPONSABLE DEL TRACTAMENT
Denominació social: ALQUILER SEGURO, SAU
CIF: A85252500
Domicili: Avenida de América, 18 (28028 - MADRID)
"Telèfon: 910 775 775 - correu electrònic: info@alquilerseguro.es"
FINALITATS DEL TRACTAMENT
"en cap cas Alquiler Seguro SAU utilitzarà les dades personals dels interessats per a finalitats diferents de les anteriorment esmentades
A més, Alquiler Seguro es compromet a guardar el degut secret professional i a establir les mesures tècniques i organitzatives necessàries per salvaguardar la informació, conforme als requeriments que estableix el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell.
INFORMACIÓ EN COMPLIMENT DEL REGLAMENT 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL
1. PRINCIPI D'INFORMACIÓ
En compliment amb el que estableix el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de protecció de dades de caràcter personal (d'ara endavant RGPD), t'informem que les dades facilitades a través dels formularis disposats a l'efecte en el nostre lloc web o en qualsevol altre canal de recollida, així com els que es generin durant la teva relació amb la nostra entitat, seran objecte de tractament en els registres d'activitat del tractament, responsabilitat d'ALQUILER SEGURO SAU, amb la finalitat del manteniment i compliment de la relació del destinatari del servei amb la nostra entitat i la prestació de serveis derivats d'aquesta.
Així mateix, en compliment amb allò que estableix el RGPD i la Llei 34/2002, de l'11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic (d'ara endavant, LSSI-CE), t'informem que les teves dades podran ser utilitzades amb la finalitat d'enviar-te comunicacions comercials i de cortesia relacionades amb la nostra entitat a través del telèfon, correu postal ordinari, fax, correu electrònic o mitjans de comunicació electrònica equivalents.
De la mateixa manera, t'informem que les teves dades seran cedides en tots aquells casos en què sigui necessari per al desenvolupament, compliment i control de la relació del destinatari del servei amb la nostra entitat o en els suposats casos en què l'autoritzi una norma amb rang de llei i, en particular, quan ocorri un dels supòsits següents: a) El tractament o la cessió tinguin per objecte la satisfacció d'un interès legítim del responsable del tractament o del cessionari emparat per aquesta norma, o b) El tractament o la cessió de les dades siguin necessaris per tal que el responsable del tractament compleixi un deure que li imposi aquesta norma.
2. PRINCIPI DEL CONSENTIMENT
El consentiment per al tractament de les teves dades amb les finalitats descrites en l'apartat anterior s'entendrà prestat de forma voluntària i explícita, a través del marcatge de la casella corresponent disposada a l'efecte al nostre lloc web.
Consentiment de terceres persones. En el procés de senyalització online, la persona titular de la senyalització haurà de disposar del consentiment d'aquelles persones que hagin de formar part del contracte, en cas de lloguer compartit. Per tant, serà responsabilitat del titular del senyal disposar d'aquest consentiment a l'hora d'emplenar les dades requerides en el procés.
3. DURADA DEL TRACTAMENT
Les dades seran tractades de manera única i exclusiva durant el temps necessari i per a les finalitats per a les quals s'hagin recaptat en cada moment. Seran mantingudes de manera que es permeti la identificació dels interessats durant no més temps del necessari per als fins del tractament de les dades personals.
A continuació, es detallen els terminis en cada situació:
- "per realitzar la valoració, la publicitat i l'assessorament adequats, destinats a establir el servei previ de promoció de l'habitatge. Les dades es custodiaran mentre estigui d'alta la sol·licitud del servei
- Per realitzar les comprovacions de solvència requerides prèvies a la signatura del contracte, amb una base legítima precontractual, destinada al desenvolupament de la relació contractual posterior, oferint així una sèrie de garanties incloses en el servei. El termini de conservació de les dades es mantindrà bloquejat, a efectes legals i fiscals, durant 5 anys des de la realització, per sol·licitud de l'interessat, d'aquest estudi financer. Quant a comunicacions comercials, no es realitzaran tret que es donis el teu consentiment exprés per a això.
- "per realitzar els tractaments relacionats amb l'execució del contracte, les dades seran conservades durant el temps que sigui estrictament necessari per complir amb les finalitats que requereixi cada servei. Per exemple, es conservaran les dades obtingudes del client mentre el client es trobi en estat d'alta
- La informació sobre trànsit, navegació i localització es tractarà durant un període que pot oscil·lar entre 3 i 12 mesos per complir amb les obligacions de manteniment de la seguretat de les xarxes o prevenció del frau.
- En aplicació de la legislació civil, mercantil i fiscal, les dades relacionades amb la contractació i la facturació dels productes i serveis contractats s'emmagatzemaran durant un termini de 10 anys des de la baixa del client.
- En compliment de la Llei 25/2007, es conservaran les dades de trànsit i localització durant 12 mesos, i podran ser sol·licitades mitjançant requeriment judicial.
- "Per realitzar els tractaments relacionats amb l'anàlisi de les dades a fi de determinar els interessos i les preferències del client o de l'usuari emparat per l'interès legítim, així com l'elaboració d'un perfil comercial en cas d'haver obtingut el consentiment
- Per a enviaments comercials i promocionals sobre serveis d'Alquiler Seguro, les dades es tractaran i conservaran fins que l'interessat retiri el seu consentiment o exerceixi els seus drets de supressió o limitació, sense que això afecti el tractament realitzat anterior a la seva retirada o exercici de drets.
- Per a comunicacions a través de WhatsApp, a causa del seu ús generalitzat, és possible que es puguin arribar a donar aquest tipus de comunicacions amb agents comercials, amb la finalitat de donar-te un tracte més personalitzat. MAI recomanem aquest mitjà per compartir dades personals, excepte en el cas en què tu com a interessat ho facis serà sota la teva completa responsabilitat. Els terminis de conservació seran mentre duri la relació comercial, per a possibles seguiments a efectes de qualitat del servei.
- Transcorreguts els terminis indicats anteriorment, les dades podran ser destruïdes, bloquejades o anonimitzades, segons procedeixi, i de conformitat amb el que indica la legislació vigent.
4. INFORMACIÓ DETALLADA SOBRE ELS DIFERENTS TRACTAMENTS DE DADES
Formularis de contacte web
ALQUILER SEGURO SAU
Atendre les consultes d'informació
Existeixen diferents mitjans de contacte:
- """Et truquem ara"": número de telèfon"
- Gestió patrimonial: Nom i cognoms, núm. telèfon, correu electrònic i codi postal de l'immoble que vols llogar.
- Des de la fitxa del pis a contactar: nom, correu electrònic i telèfon.
- Des de la fitxa del pis a enviar per correu electrònic: correu electrònic del destinatari, nom, correu electrònic del remitent.
- Des de la fitxa del pis a programar la visita: nom, correu electrònic, telèfon.
- Alertes: correu electrònic
- "consultori formulari ""nova consulta"": nom, condició de propietari/inquilí i correu electrònic."
- "comentaris a publicacions del ""Consultori"": nom i correu electrònic."
Consentiment de l'interessat, interès legítim davant la resposta a les consultes dels usuaris, una relació precontractual en el servei de visites i valoracions.
En el casos següents:
- """Et truquem ara"": només es procedeix a la trucada automàtica, la centraleta guarda la trucada per qüestions de qualitat durant 1 any."
- Gestió patrimonial: a causa de la durada dels contractes de lloguer, aquestes dades es mantindran durant 7 anys o fins que l'interessat exerceixi els seus drets.
- Des de la fitxa del pis a contractar: a causa de la durada dels contractes de lloguer, aquestes dades es mantindran durant 7 anys o fins que l'interessat exerceixi els seus drets.
- Des de la fitxa del pis a enviar per correu electrònic: no es desen dades, excepte les de seguretat al servidor del correu electrònic durant 5 anys.
- Des de la fitxa del pis a programar visita: fins que aquest habitatge es llogui i de manera interna durant 5 anys.
- Alertes: correu electrònic, fins que l'usuari es doni de baixa del servei d'enviament d'alertes.
- Consultori: fins a la retirada del consentiment.
- Se cediran dades per obligació legal.
- Només se cediran dades a empreses d'Alquiler Seguro Grupo detallades al punt 1, i només en cas d'haver prestat consentiment a través del marcatge de la casella o per prestar un servei addicional sol·licitat.
Tens dret a accedir, rectificar, suprimir, limitar l'ús de les dades, així com la portabilitat d'aquestes en cas de ser viable, i a oposar-te al seu tractament. Al punt 12 d'aquesta política es detalla com exercir-los.
Ús de WhatsApp per a comunicacions directes
ALQUILER SEGURO SAU
Atendre les consultes d'informació personalitzades per a clients o possibles clients
Les facilitades per l'interessat, normalment número de telèfon i nom.
Consentiment de l'interessat, en el mateix xat s'obrirà una conversa per sol·licitar el consentiment per a l'ús d'aquest mitjà de comunicació.
Se cediran dades per obligació legal.
No se cediran dades a cap entitat, excepte per prestar un servei addicional sol·licitat pel propi interessat.
Tens dret a accedir, rectificar, suprimir, limitar l'ús de les dades, així com la portabilitat d'aquestes en cas de ser viable, i a oposar-te al seu tractament. Al punt 12 d'aquesta política es detalla com exercir-los.
5. CARÀCTER OBLIGATORI DE LES DADES SOL·LICITADES
L'emplenament de tots i cadascun dels camps que apareixen als formularis disposats a l'efecte al nostre lloc web té caràcter obligatori. La negativa a facilitar les teves dades implicaria la impossibilitat del manteniment i compliment de la relació del destinatari del servei amb la nostra entitat, ja que aquestes són necessàries per a la prestació de serveis que se'n deriven, tot garantint la minimització d'aquests a l'hora de requerir com a obligatòries les dades necessàries per a establir el servei i finalitat descrits.
6. PRINCIPI DE QUALITAT DE LES DADES
El destinatari del servei serà l'únic responsable de la veracitat i exactitud de les dades aportades, actuant Alquiler Seguro SAU de bona fe com a mer prestador del servei.
7. PRINCIPI DE DADES DE TERCERES PERSONES
En el cas en què el destinatari del servei faciliti dades de terceres persones sense mediar el seu consentiment per a això, respondrà personalment enfront d'ALQUILER SEGURO SAU, dels afectats o interessats, de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades i, en el seu cas, de les autoritats autonòmiques de protecció de dades, de les responsabilitats derivades d'aquesta circumstància.
8. DADES DE MENORS
ALQUILER SEGURO SAU no recull dades de menors de catorze anys a través del seu lloc web. En el cas en què un menor de catorze anys faciliti les seves dades a través dels formularis disposats a l'efecte al nostre lloc web o en qualsevol altre canal de recollida de dades, es procedirà a la seva destrucció immediata en el mateix moment en què es tingui coneixement de tal circumstància.
9. ACTUALITZACIÓ DE LES DADES
Amb la finalitat de donar compliment al que estableix el RGPD, el destinatari del servei es compromet a comunicar a ALQUILER SEGURO SAU els canvis que es produeixin en les seves dades, de manera que responguin amb veracitat a la seva situació actual en qualsevol moment.
10. PRINCIPI DE CONFIDENCIALITAT DE LES DADES
ALQUILER SEGURO SAU està obligat al deure de secret en les relacions amb els clients que comuniquin dades de caràcter personal via web o per qualsevol altre mitjà. Totes les comunicacions privades entre ALQUILER SEGURO SAU i els CLIENTS seran considerades confidencials.
ALQUILER SEGURO SAU té implantades les mesures tècniques i organitzatives necessàries per garantir la seguretat de les teves dades de caràcter personal i evitar la seva alteració, pèrdua i tractament i/o accés no autoritzat, tenint en compte l'estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscs provinents de l'acció humana o del medi físic i natural al qual estan exposades.
Tot això, d'acord amb el que preveu el Reglament sobre mesures de seguretat dels registres d'activitat automatitzats que continguin dades de caràcter personal, i aplicant les mesures presents al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, del 27 d'abril de 2016.
ALQUILER SEGURO SAU es compromet a tractar de manera absolutament confidencial les teves dades de caràcter personal i fer-les servir només per a les finalitats indicades.
11. TRANSFERÈNCIES INTERNACIONALS
ALQUILER SEGURO SAU no realitza transferències de dades de caràcter personal a tercers països o organitzacions internacionals, i limita el seu tractament al territori nacional.
12. EXERCICI DE DRETS DELS INTERESSATS
En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, del 27 d'abril de 2016, L'INTERESSAT podrà exercir, respecte de les seves dades personals, els drets de:
- Accedir a les seves dades per conèixer les dades personals de les quals disposa l'organització.
- Sol·licitar la rectificació o supressió de les seves dades, rectificar aquelles dades personals inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries, per resolució contractual o no contractació de cap servei, després de les gestions informatives.
- Sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades: només es conservaran aquelles dades necessàries previstes per la legislació fiscal respecte a la prescripció de responsabilitats, tal i com preveu el Reglament General de Protecció de Dades.
- A la portabilitat de les seves dades: recopilar les dades personals de les quals disposi l'organització per transmetre-les a una altra entitat responsable del tractament.
- Oposar-se al tractament de les seves dades: podrà exercir aquest dret excepte que, per motius contractuals o a causa de la prescripció de responsabilitats, sigui indispensable el seu tractament.
Els terminis establerts per a l'exercici d'aquests drets seran d'1 mes des de la recepció de la sol·licitud, i es podran prorrogar 2 mesos més, atenent la complexitat i volum de sol·licituds pendents. En aquest cas, el responsable informarà sobre aquestes circumstàncies a l'interessat.
L'interessat podrà retirar el consentiment atorgat en qualsevol moment, sense afectar el tractament realitzat abans de la seva retirada.
"l'interessat podrà reclamar davant del delegat de Protecció de Dades al correu electrònic dpo@alquilersegur.es"
En el cas en què l'interessat no estigui satisfet amb l'exercici dels seus drets, podrà exercir qualsevol reclamació en relació amb el tractament de les seves dades de caràcter personals davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, al carrer Jorge Juan núm. 6, 28001 de Madrid.7.
13. RESPONSABLE DEL FITXER O DEL TRACTAMENT
El responsable del fitxer o del tractament és ALQUILER SEGURO SAU, amb CIF: A85252500, direcció a efectes de notificacions a Avenida de América, 18, 28028 - MADRID (Madrid).
"ALQUILER SEGURO SAU disposa de la figura del delegat de protecció de dades i és possible posar-se en contacte amb ell a través del correu electrònic dpo@alquilerseguro.es"